منتدى عام
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائهنا

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتدى عام
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائهنا
منتدى عام
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

المواضيع الأخيرة
» شرح برنامج Restorator 2007 (( تم تحديث الصور ))
لو عاوز تغش فى الامتحان يبقى تخش وتدعيلى I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 16, 2013 4:56 pm من طرف حمودي جمره

» كيف تتصرف في حالة سرقة جهاز الجوال لتمنع السارق من استعمال الجهاز
لو عاوز تغش فى الامتحان يبقى تخش وتدعيلى I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 06, 2010 5:31 am من طرف mehdi

» sony ericsson w 995
لو عاوز تغش فى الامتحان يبقى تخش وتدعيلى I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 06, 2010 5:27 am من طرف mehdi

» ادخل وتعرف على مميزات ومشاكل هاتف نوكياE71 الصيني
لو عاوز تغش فى الامتحان يبقى تخش وتدعيلى I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 06, 2010 5:25 am من طرف mehdi

» الان أسهل طريقة لضبط Wap/MMS/Internet لجميع أجهزة السامسونج
لو عاوز تغش فى الامتحان يبقى تخش وتدعيلى I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 06, 2010 5:22 am من طرف mehdi

» قصة حياة نوكيـــــــــــــــا بالصور
لو عاوز تغش فى الامتحان يبقى تخش وتدعيلى I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 06, 2010 5:20 am من طرف mehdi

» اغرب انواع الموبيلات المتطوره جدا ..!!
لو عاوز تغش فى الامتحان يبقى تخش وتدعيلى I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 06, 2010 5:16 am من طرف mehdi

» صور لجوال مصنوع من خشب !
لو عاوز تغش فى الامتحان يبقى تخش وتدعيلى I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 06, 2010 5:14 am من طرف mehdi

» صور لجوال مصنوع من خشب !
لو عاوز تغش فى الامتحان يبقى تخش وتدعيلى I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 06, 2010 5:14 am من طرف mehdi

التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
-الفهد الصياد -

السبت أبريل 03, 2010 2:43 pm من طرف mehdi

أسرع حيوان على وجه الأرض
لو عاوز تغش فى الامتحان يبقى تخش وتدعيلى Icon

الفهد أو الفهد الصياد The Cheetah وإسمه العلمي Acinonyx jubatus .

يعتبر الفهد أو الفهد الصياد والذي يعيش في قارتي آسيا وأفريقيا ، من الحيوانات الثديية المُعرضة للإنقراض والتي تنتمي …

[ قراءة كاملة ]

تعاليق: 0

موضوعك الأول

الإثنين مارس 29, 2010 10:52 am من طرف mehdi

ذئب البراري Coyote

ذئب البراري أو القيوط (بالإنجليزية: Coyote‏) حيوان يعرف بالذئب البري وكذلك ذئب السهول أو ذئب البوادي أو ذئب المروج أو الذئب الواوي، لأنه يعيش في السهول المفتوحة في شمال أمريكا من كوستريكا إلى آلاسكا. يبلغ …

[ قراءة كاملة ]

تعاليق: 0

تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية

تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط منتدى على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط منتدى عام على موقع حفض الصفحات

تدفق ال RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

سحابة الكلمات الدلالية

لو عاوز تغش فى الامتحان يبقى تخش وتدعيلى

لو عاوز تغش فى الامتحان يبقى تخش وتدعيلى Empty لو عاوز تغش فى الامتحان يبقى تخش وتدعيلى

مُساهمة من طرف mehdi الإثنين أبريل 05, 2010 8:58 am

لو عاوز تغش فى الامتحان يبقى تخش وتدعيلى ( بمناسبة دخول المدارس والجامعات )

افضل طريقه للغش

وكويس ان انا جبتها بعد الامتحانات

بصوادي شويه نصايح للناس اللي دايسه في الخش ياجماعه

1 اول واهم حاجه لما تيجي تغش عادي خالص خالص يعني مش تفضل تتلفت وتبص يمين وشمال ركز في البرشامه علشان محدش يشك

2- خليك زكي وخلي البرشام حجمه صغير يعني مش لازم تاخد الشريط كلو خد حبايه ولا اتنين بس

3- قسم المنهج (( يعني الجيب اللي ورا يمين ملخص عام ... الجيب الللي ورا الشمال ... اسئلة التطبيقات .... الجيب اليمين قدام .... المحاضرات المهمه .... الجيب الشمال خلي في مذكره المراجعه النهائيه .... كدا خليك كووول )))

4- اوعي تطلع البرشام في اول اللجنه علشان المراقب بيبقي داخل فايق وسخن استني شويه وهوا هيروح في النوم حبه حبه

5- لو لقيت حل السؤال كبير اوعي تمسك البرشامه في ايدك (( حطها في ورق الاجابه من ورا وانقل علي مهلك علشان مش تتلخبط

6- لو لقدر الله المراقب شك فيك ولقيتو جاي نحيتك اتصرف بسرعه (( كل الورقه ... افضل طريقه ... بص ورا المراقب باستغراب قوي اكيد هوا هيفتكر حد بيغش تاني او في حاجه اول ما يبص ورا ارمي الورقه علي اللي جنبك

بس بالله عليكم ما تغشوا

(من غشنا فليس منا)

ابقو ادعولى بقى

mehdi
Admin

https://mehdi-kacm.own0.com